Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Aktywność

Aktywność fizyczna

Przed treningiem:

  • Śniadanie: Kaszka MorgenStund oraz Siła Roślin
  • smaku aromatycznym bądź owocowym
  • 3-5 łyżek stołowych Siły Roślin o smaku aromatycznym
  • bądź owocowym na około 2 godziny przed treningiem
  • Kuracja alkaliczna oparta na zasadowych solach do kąpieli

Podczas treningu:

  • Zakładaj Mankiety Zasadowe

Po treningu (możliwie najszybciej):

  • 2 łyżki stołowe Siły Roślin o smaku aromatycznym bądź owocowym 
  • Kuracja alkaliczna w oparciu o:

- Długą kąpiel zasadową

- Zasadową kąpiel stóp

- Zakładanie Pończoch Zasadowych na noc

W ciągu dnia:

  • Kaszka MorgenStund w ramach śniadania, deseru bądź przekąski
  • 4-6 łyżek stołowych Siły Roślin o smaku aromatycznym bądź owocowym 
  • Kuracja alkaliczna w oparciu o:

- Zasaowe kąpiele całego ciała

- Zasadowe kąpiele stóp

- Mankiety Zasadowe

- Pończochy Zasadowe

- Inhalacje zasadowe

- Okłady zasadowe

- Zasadowe kąpiele parowe

 

Sport jest ważny, gdy jest rozważny!

sport1Sport, jeśli jest uprawiany w poprawny sposób, może poprawić zarówno kondycję, jak i samopoczucie. Jednak powinieneś również wiedzieć coś na temat własnego metabolizmu, w szczególności równowagi kwasowo-zasadowej i mieć to na uwadze podczas wykonywania ćwiczen.

Dr Peter Jentschura wraz z synem Rolandem Jentschurą opracowali trzy główne zasady, których przestrzeganie okazało się korzystne w przypadku najlepszych sportowców, na przykład z austriackiego zespołu narciarskiego i słynnych na całym świecie grup kolarskich. Te trzy zasady są następujące: 

1. "Przed rozpoczęciem ćwiczeń uzupełnij zasadotwórcze minerały"
2. "Po zakończeniu ćwiczeń zastosuj zasadotwórcze oczyszczanie"
3. "Następnie poddaj się stałej regeneracji zasadowej i zasadotwórczej."

Powyższe zalecenia są równie istotne dla tych, którzy sport uprawiają jedynie dla przyjemności, jak również dla zawodowców. Im więcej sportu uprawiasz, bym bardziej powinieneś się do nich stosować.

Ruch ciała i mięśni wspomaga perystaltykę jelit, a szczególnie przepływ krwi. Gdy mamy zbyt mało ruchu, krew płynie za wolno i nie jest w stanie transportować wystarczającej ilości tlenu i substancji odżywczych do komórek, a to z kolei oznacza, że zbyt niewielkie ilości kwasu węglowego są usuwane z komórek. Wówczas organizm szybko zostaje zakwaszony.

Podczas wykonywania nadmiernych i - w niektórych przypadkach zbyt forsownych - ćwiczeń, produkowany jest kwas mlekowy, kwas octowy i kwas moczowy. Nasz organizm nie jest zdolny do metabolizowania takiej nadwyżki kwasów. Wyniki są odczuwalne między innymi w postaci pieczenia, bólu, bólu mięśni. Zarówno nadmierny wysiłek fizyczny, jak i niewystarczające ćwiczenia mogą prowadzić do nadmiernej kwasowości.

Prawidłowe odżywianie się ma szczególne znaczenie dla profesjonalnych sportowców. Niestety, dzisiejszy styl życia sprawia, że trudno zerwać ze złymi nawykami dotyczącymi nadmiernego spożywania kwasotwórczych produktów takich jak mięso, dania gotowe, cukier, słodzone napoje czy sól kuchenna. Równie szkodliwe działanie ma nikotyna, alkohol i zanieczyszczenie środowiska. W wyniku tych kwasów i toksyn, a także kwasów tworzących się poprzez zbyt intensywny wysiłek fizyczny, wielu sportowców osiąga stan nadmiernego zakwaszenia zbyt wcześnie, co negatywnie odbija się na ich wynikach. 

Można temu zapobiec stosując zapobiegawczą mineralizację, alkaliczne oczyszczanie a także ciągłą regenerację. Poprawi to zarówno zdrowie, jak i osiągnięcia sportowców.

sport2Prawidłowo skonstruowana dieta powinna składać się w 80% z zasadotwórczych, a w 20% z kwasotwórczych produktów.  Zasadotwórcze produkty to między innymi: warzywa, ziemniaki, owoce, nasiona, pędy, orzechy, herbatki ziołowe, aromatyczne i owocowe preparaty WurzelKraft i MorgenStund, soki warzywne, itd. Do Kwasotwórczych produktów należą mięso, kawa, alkohol, mleko i produkty mleczne, wyroby cukiernicze, wyroby z mąki pszennej, itd.

Ważne jest, aby ćwiczyć regularnie. Im częściej ćwiczysz, tym niższy poziom nagromadzonego kwasu. Z jednej strony, poprawa krążenia dostarcza organizmowi więcej tlenu do produkcji energii. Zmniejsza się ilość kwasu powstałego w mięśniach, które wykonują ćwiczenia, gdyż ma miejsce produkcja energii. Z drugiej strony, w wyniku poprawy krążenia, będącej efektem regularnych ćwiczeń, wzrasta eliminacja kwasów. Dlatego właśnie podczas ćwiczeń  powinno się nosić Zasadowe Skarpety. Usuwają one kwasy gromadzące się w organizmie podczas ćwiczeń. Skuteczność i dobroczynne właściwości skarpet zasadowych zostały już udowodnione np. podczas maratonów.

Po wysiłku, należy wziąć długą kąpiel alkaliczną z użyciem soli MeineBase. Skarpety zasadowe można również zakładać na noc. Składają się one z 2 par. Wewnętrzna para z bawełny powinna być moczone w roztworze składającym się z 1 litra wody i 1 łyżeczki MeineBase. Następnie skarpety należy wykręcić. Najpierw zakładamy wilgotne skarpety wewnętrzne, aby później przykryć je drugą parą skarpet - tym razem suchych i wełnianych. W nocy skarpety usuwają kwasy, które wytworzyły się w organizmie podczas ćwiczeń. Podczas ćwiczeń można również nosić Mankiety Zasadowe. Ich skuteczność została już wielokrotnie sprawdzona podczas zawodów sportowych.

Oprócz zasadowego oczyszczania, najlepszą profilaktyką będzie dostarczenie organizmowi szerokiej gamy omnimolekularnych substancji witalnych, chociażby pod postacią preparatu WurzelKraft.



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium